מנהל יוצר מחויבות
מגזין ספטמבר 2010  >>  מנהל יוצר מחויבות

מנהל יוצר מחויבות


כיצד להיות מנהל יוצר מחויבות?


מאת: מעין אמיתי פסיכולוג ארגוני. בעלים ומנכ"ל של חברת C.O.R - מומחים לפיתוח ארגוני תוצאתי, Mash Patento - Practical innovations
טיפ

למנהלים

קח אחריות. מנהלים יוצרים מחויבות גבוהה של עובדים, כשאינם מגלגלים אותה עליהם, בעיקר במקרה של כשלון או טעות, וגם כאשר אלה הם תוצאה וודאית של החלטותיהם ופעילותם של אותם עובדים.

תן אמון קיצוני, ביכולת וברצון הטוב, של כל עובד ושדר אמון זה באופן מתמיד.

קיים באופן מלא כל הבטחה וכל התחייבות (הבטח מעט וקיים הכל).

פעל באופן מתמיד, לפיתוח כשרונותיהם של עובדיך, וצור הזדמנויות עבורם לביטוי של כשרונות אלה.

קבל את עובדיך כפי שהם כאנשים, השלם עם כך שאינך יכול ואף אין זה תפקידך לשנות אותם, או לפתח אצלם יכולות שלא היו שם מלכתחילה.

תפוס את תפקידך כמי שעליו לספק את התנאים לכל עובד להיות במיטבו.

התייחס אישית ובאופן דיפרנציאלי לכל עובד, בצורה פרטנית ומתוך מאמץ מתמיד להכרות מעמיקה, עם תפיסותיו, יכולותיו, צרכיו וחייו מחוץ לעבודה.

בסס את ההכרות המעמיקה, עם כל עובד, על ריבוי שיחות אישיות, "אחד על אחד", עם כל אחד מהם.


לסיכום

·אחריות

· אמון   
 עמידה בהבטחות

· מיקוד בכשרון

· יחס אישי                

 

חזור לאספות מאמרים נבחרים >

  משרות | כניסת לקוחות | מפת האתר | פורום | צור קשר  
משרדי החברה: רח' נירים 3, תל אביב 67090 972-3-6881808+       בניית אתרים CDTech