שולחן עבודה פיננסי

האתגר
עודף פורמטים יוצר אי-סדר בעבודת הניהול הפיננסי

ניהול, פיקוח ודיווח לכל הגורמים המתאימים הן כמה מהמשימות החשובות ביותר בעבודתם של גזברים ומנהלי כספים בכל ארגון. אחת מהבעיות הגדולות שעמן נתקלים תאגידים גדולים ובינוניים הוא הסתמכות על מערך משולב של פתרונות ופורמטים בניהול דו”חות פיננסים מאוחדים. כתוצאה מכך העבודה של מנהלי הכספים הופכת למסורבלת ולא יעילה.

בעידן של כלכלה גלובלית ומורכבת תאגידים נדרשים לפתרונות חכמים ומאורגנים יותר, שבעזרתם ניתן לנהל את תזרימי המזומנים ומערכת התשלומים תחת מעטפת אחת.


פתרון של סילברנט

כדי לענות על הצרכים המורכבים של ארגונים כלכליים, פיתחה סילבר.נט את הפתרון הנוח והיעיל ביותר: שולחן עבודה פיננסי. שולחן העבודה הפיננסי מספק פתרון מודולרי לניהול הבנקאות והגזברות הארגונית ומאפשר לעובדים במחלקות הכספים לנהל את העניינים הפיננסים כאשר ברשותם כל הנתונים והמידע במקום אחד.

מה מציע הפתרון שלנו

  • ניהול המערכת הפיננסית בארגון באמצעות שילוב מודולים
  • יבוא דפי בנק וקליטתם במערכת
  • ניהול וביצוע תשלומים מהארץ ומחו”ל
  • ניהול תזרים המזומנים בארגון
  • ניהול הלוואות ופיקדונות
  • ניהול סיכונים וניהול ערבויות
  • ניוד כספים מאובטח בין חשבונות הקבוצה

הייתרונות העיקריים של הפתרון

  • הארגון מקבל באופן שוטף תמונה של כל היתרות והרישומים שנעשו בבנק
  • זיהוי טעויות במהירות והתראה בזמן אמת בפני הגורמים הרלוונטיים
  • אניטגרציה מלאה בין הממשקים החשבונאיים בארגון.
  • חסכון במשאבים וייעול של תהליך העבודה
  • שיפור היכולת לבצע תכנון כספים לטווח ארוך ולקבל החלטות אסטרטגיות על בסיס הנתונים

טופס ליצירת קשר

מלאו את הפרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

    • מכירות
    • תמיכה