שולחן עבודה פיננסי - הנהלת חשבונות מתקדמת

האתגר
עודף פורמטים יוצר אי-סדר בעבודת הניהול הפיננסי

תוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות

 

הנהלת חשבונות מקצועית דורשת ניהול, פיקוח ודיווח לכל הגורמים המתאימים בארגון. אחת הבעיות הגדולות איתה מתמודדים גזברי ומנהלי כספים בארגונים ותאגידים גדולים ובינוניים, היא ההסתמכות על מערך משולב של פתרונות פיננסים ופורמטים בניהול דו”חות פיננסים מאוחדים. כתוצאה מכך העבודה של מנהלי הכספים הופכת למסורבלת ולא יעילה.

בעידן של כלכלה גלובלית ומורכבת תאגידים נדרשים לפתרונות חכמים ומאורגנים יותר, שבעזרתם ניתן לנהל את תזרימי המזומנים ומערכת התשלומים תחת מעטפת אחת.


פתרון של סילברנט

כדי לענות על הצרכים המורכבים של ארגונים כלכליים, פיתחה סילברנט את הפתרון הנוח והיעיל ביותר: שולחן עבודה פיננסי. שולחן העבודה הפיננסי הינו תוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות, המספק פתרון מודולרי לניהול הבנקאות והגזברות הארגונית ומאפשר לעובדים במחלקות הכספים לנהל את העניינים הפיננסים כאשר ברשותם כל הנתונים והמידע במקום אחד.

מה מציע הפתרון שלנו

  • ניהול המערכת הפיננסית בארגון באמצעות שילוב מודולים
  • יבוא דפי בנק וקליטתם במערכת
  • ניהול וביצוע תשלומים מהארץ ומחו”ל
  • ניהול תזרים המזומנים בארגון
  • ניהול הלוואות ופיקדונות
  • ניהול סיכונים וניהול ערבויות
  • ניוד כספים מאובטח בין חשבונות הקבוצה

היתרונות העיקריים של הפתרון

  • הארגון מקבל באופן שוטף תמונה של כל היתרות והרישומים שנעשו בבנק
  • זיהוי טעויות במהירות והתראה בזמן אמת בפני הגורמים הרלוונטיים
  • אינטגרציה מלאה בין הממשקים החשבונאיים בארגון.
  • חסכון במשאבים וייעול של תהליך העבודה
  • שיפור היכולת לבצע תכנון כספים לטווח ארוך ולקבל החלטות אסטרטגיות על בסיס הנתונים

טופס ליצירת קשר

מלאו את הפרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם






    • תמיכה
    • מכירות
    • יישום ופרוייקטים
    • שיווק
    • בנקאות פתוחה וחדשנות
    • פיתוח
    • הנהלה
    • גבייה והנה''ח